duminică, 24 februarie 2013

Normalitate

Mi s-a terminat gazul combustibil si oarecum ilariant dupa trecerea efectului de uimire existentiala. Da, mi s-a terminat telenovela (trec pe hipnoza, in fata oglinzii) si acum ma simt sfasietor de anosta si plictisita si de abia acum incep sa le inteleg pe gastele astea plastifiate care urla dupa nush ce bivol Jose Armando. Mi-a mai ramas doar sa invat sa gatesc.

Cum sunt pe metale, si creierul meu drogat este expus in curu’ gol la ora 14.00, in piata Universitatii, m-am gandit sa las deoparte activitatile socialo-bullshito-cotidiene (de care oricum nu prea aveam parte, din propria-mi lipsa de interes fata de rasa bipeda) si sa apuc si cu mainile si cu picioarele de ceea ce stiu eu sa fac cel mai bine.
.i. ca stiu la ce te-ai gandit initial.
Ei bine nu stiu sa fac nimic deosebit (daramite cel mai bine) dar cum zicea o persoana mai mult tare decat diareica, sunt un geniu doar ca trebuie sa descopar in ce anume.
Avantul muncitoresc imi lipseste cu desavarsire, consider ca trebuie sa faci ce-ti place nu sa-ti placa ce faci, si dupa cum ziceam mai sus... mai am infinitul pana ating Nirvana.

Intrebare inutila, inutila-inutila: Astronautii iau antidiareice? (nu e nimic original in denumirea asta, IESI AFARA!)

De cand nu v-ati mai vazut goi?

Nu sufar de schizofrenie dar azi am insumat mai multe persoane in mine. Care nu te plac!
Una se scobeste in nas acum. Alta la oua. Poate fi gaina, adica animal, adica pasare, nu neaparat femeie complexata ca e femeie. Zic si eu.

Stiti cum sunt vampirii aia carora le sclipesc ochii in noapte? Eu nu stiu. Am vazut intr-un film unul care sclipea in intergime, cred ca era gay. Da’ se limbarea cu un travestit. M-a depasit in existenta mea umila de floare albastra.

Cineva o suge acum. Munca, dau un exemplu. Conteaza de care parte esti. :))))


Actul creator este viza pentru eternitate. Moartea este o alternativa (care suge si ea) pana la un anumit punct, dupa care este obligatorie. Oricum. Concluzie: moartea este necesara doar pentru ca nu putem scapa de ea.
Sa ramai in eternitate se merita? Adica sa te bucuri cat inca esti in viata ca poate (poate) in viitorul tau de non-existenta, lumea te va aclama, adula, iti vor concepe secte, iti vor forma grupies, te vor lua ca model (pozitiv-negativ)?? Ce cacat sens are? Responsabilitatea existentei aka mortii tale? Daca insa copiilor tai or sa le fie rusine cu tine in cazul enuntat mai sus? Cine sunt mai importanti: progeniturile sau maimutele bipolare?

Ai intergalacticul in sange. E ca un virus. O chestie mica miiiiica, care intra in tine, se hraneste si se divizeaza, si te imbolnaveste.


“Tremur ca un cacat”. Cacatul nu tremura ci scoate aburi.



Cica “Frumosul sex al barbatului” lansare de carte, gen. Unii nu mai fac sex de la 17 ani, mai bae-ti si fe-he!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu