vineri, 23 iulie 2010

Era sa zic laba


Bai deci, sunt mai mult plecata pe alte plaiuri, sau in alte filme, ar zice cealalta personalitate a mea, despre care am uitat daca e tot femeie sau e doar barbat. Sunt pe analgezice, eu zic sa-mi scrii tot ce vorbim, ca sigur uit in 10 minute.
Si ca sa am si eu un review, ca poate.
Cum viata toata e de cacat, de ce n-ar fi de cacat si astazi? Am vazut rosu, m-au apucat frigurile, am vomat negru, apoi am vazut alb, am vomat iar negru, m-am incins la loc, am vomat iar negru, m-a durut in partea stanga, am tinut gura inchisa si ochii deschisi, si mi-am simtit nervii receptor cu receptor. Si m-am uitat in tavan. Ce misto a fost.
Plm.
Nu eram cu nimeni in momentul ala, desi mai mult ca sigur mai erau oameni pe langa mine. Altfel cum mi-ar fi ajuns sub nas paharele de clorpramida si pastilele de h2o. Lumea vine, lumea trece. Cand sunt cu cineva, mi-e dor de persoana respectiva. Ma pregatesc adica, pentru ca atunci cand nu suntem impreuna, n-am nici pe dracu. Antrenata pe dracu. Habar nu am unde sunt acum.
M-am apucat sa caut pe net despre tot felul de senzatii SM, si am observat o ploaie pe geam. Am retinut suflu sistolic si diastolic. Si faptul ca avem termostat intern, desi reglajul e fucked up.
Lumea zice ca sunt draguta. Asa... cu roz in obraji si ochii blurati. Stie pe dracu lumea asta!
E a treia zi. Mai am spre o saptamana. Maine incerc senzatii extreme. 40 de grade pe 40 de grade.
Cand deschid gura, ma cred desteapta. Imi ies cuvinte logice cu viteza luminii. Si chiar sunt pertinenta. Uau.
De notat bine: hiperventilatia nu are nimic de-a face cu expulzarea.

Poza n-are nicio treaba, dar mi-au placut intotdeauna purtatoarele de colti in fata.
L.E. AMR 7 zile. Sa vezi ce triluri adevarate si vibratorizari in susur de izvoare... Ce misto e sa stai singur in mijlocul padurii de munte, cu acea tigara in mana si cu ochii benoclati la paienjenisul din mintea ta! E mai misto decat sa freci menta in vreun club, cu o vodk calda intr-o mana si cu un gat de om in cealalta. teo zice ca nu-s normala si ar trebui sa mai invat si eu dracului bunele maniere adicasavorbescfrumoscaoladycesunt.ceplm. fac urat de la medicamente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu