vineri, 16 iulie 2010

(P)reluari

"Tendintele tale sunt de automutilare psihica, in portii dese si relativ mici. In final, de la nemultumire ai ajuns la paranoia, victimizandu-te incoerent si absolut irelevant. Aceasta disfunctionalitate psihica este urmata de o automutilare fizica, unde propriul corp este supus intentionat unor traume, precum infometari repetate sau activitati fizice drastice, considerate de tine un fel de eliberare spirituala. Esti exemplul tipic al existentei social-materiale de proasta calitate. Ca un fel de plaga, extrem de virulenta si transmisibila. Numai cand iti observ mimica ma apuca o stare febrila, disconfortanta!"






Toti vrem ceva deosebit de Craciun dar nu toti primim. Eu tot ce vreau e un spray de muste sa pot sa mai scap de ele ptr ca e casa plina de cand am umplut-o cu cadavre; am confundat Craciunul cu Halloween-ul si am infipt cate un cutit in toti membrii familiei. Mirosul de cadavre imputite a inceput sa imi intre in piele dar totusi nu ma las si imi aprind bradul, cu un litru de benzina. Nu conteaza asta, flacarile au inceput sa se intinda, cadavrele au inceput sa se miste, probabil de la contractiile musculare pe care le provoaca flacarile. Ma uit la ele si parca sunt mai plin de viata. Cu un zambet in coltul gurii ma apropii de tine, un pic speriata, imobilizata dar constienta. Ma privesti cu ochii tai mari dar nu poti sa zici nimic, te iau in brate si astept sa ma cuprinda si pe mine flacarile, ma apropii de urechea ta si iti soptesc CRACIUN FERICIT!
(de la milf M., he really knows shits.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu