joi, 15 iulie 2010

Suflu sistolic



Care este diferenta intre sanatate si preinfarct?
1 secunda.


Stand de vorba cu un psiholog bun, ce misto e ;) Cuvinte laitmotiv, nu pentru obsesiv - compulsivitate, ci pentru un handicap mental, denumit automatizare. Copierea comportamentului afectiv, pentru integrarea in turma. Se deschide un ecran in stanga jos “Ai suferit o enervare de gradul 2”.
Cand hiperventilezi, iti apare si senzatia de greata. Aduci prea mult oxigen la creierul tau flasc, si il suprasoliciti :)) IQ tau e definit si de cantitatea de oxigen ajuns in cortexul prefrontal, deci ai inteles care e ideea cu tine :))
Pentru anumite persoane care au tumori la creier, una dintre solutiile de tratament (inafara analgezicelor) este aceea de a li se face o gaura in craniu, langa urechea stanga (pentru cognitiv, si nu cea dreapta, ptr emotii). Se schimba frecventa, trece de la AM la FM, se simte mai happy, se elibereaza melatonina, auto lobotomizare, painkillers reduse, profit mai mare.

M-am dus in balarii.

http://www.youtube.com/watch?v=TvQ1So3wyVM
Stii care e faza cu mirosul/ gustul de fier? Sau de metal? Primitivism, aka reminiscente. Se trage de la ceva mai consistent decat apa si mai gros decat noroiul. Cel mai natural drog, in care simturile ti se ascut cu viteza celor 11 miliarde de biti pe secunda, in care pupilele ti se fixeaza ca un magnet pe elementul in sine, in care nu mai ai control asupra ta si nici nu mai stai sa te intrebi ce-s cu schimbarile astea in tine.
Si mai vrei sa simti la fel dupa aceea, dependenta iti intra in vene de prima data, si te roade ca un sarpe insinuos.
Stii ce zic?


O gaura in cap.

Ca cele de vid, din atmosfera. Zbori cu un avion si iti vezi de treburile tale, linistit, cand BANG, picaj si redresare. Whoaaa, mi-a tresarit inima si nu am stiut daca mi-a placut sau nu, dar clarrr m-am speriat! E doar adrenalina, in nuante, un metal topit care iti placheaza sinapsele, ptr cateva miimi de secunde. Si reculul ei.

Am o mare lacuna referitoare la luna trecuta si la cea prezenta. Cultul personalitatii mi-e total strain, atat timp cat nu am inca o identitate. Fac slalomuri exact ca schiorii. Automatizarea nu poate fi constanta, sunt fluctuatii de tensiune si electricitate, generand copii si copii Xerox de calitate diferita. Intotdeauna primele sunt mai bune.
L.E. I am not a complete idiot, I do have missing parts. I need accessories, You for ex.
Un semn distinct pe interiorul coapsei. O piele fina si catifelata, care devine iritata la fiecare atingere cu varfuri de degete. Fire fine si blonde de par care se ridica in sensul respiratiei, un mecanism continuu si dragalas, si un amestec de forme rotunde, ca niste dune de nisip, asa cum sunt vazute de aici, de pe orizontala.
Un episod care-mi vine in minte every fucking time I get sober.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu