vineri, 16 iulie 2010

Fire de nisip

(x Di.)




Am iesit din blocul tau. Copii de toate varstele se jucau nestingheriti, unii cu role, altii bateau mingea... sau stateau pur si simplu de vorba, despre pokemoni si abtipilduri. Contrastant, sir de pubele pline de gunoi, cu siroaie de zeama curgand in toate partile. Un miros ingrozitor umplea atmosfera. Vantul il ducea si mai departe, prin ferestre, in casele oamenilor (ciudat, la tine mirosea dulceag a flori...). Mi-am pus mana la gura ca sa pot respira prin textil. As fi vomitat de-a lungului drumului pana la Cora.
Reclame uriase, despre Dermasafe, vacante in Caraibe sau cine stie ce alte locuri exotice. Indemnuri pentru o viata mai buna, sanatoasa, oameni cu fete curate si dinti stralucitori. Un tigan in geaca de fas si pantofi il imita pe Michael Jackson, scremandu-se sa alunece pe pardoseala incleiata. Se potrivea la perfect cu sirul de pubele de acum 5 minute.

Patratele.

OK. Asa, continuand fara noima, "azi" am slabit 5 kg si am imbatranit cu 2 ani in 5 milisecunde. Si tu radeai si radeai :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu